دانستی مبل

راهنمای خرید اقساطی مبلمان به صورت آنلاین و حضوری در ملایر

خرید مبل اقساطی - آکو مبل ملایر

در مقاله گذشته آکو مبل ملایر درباره راهنمای خرید مبل راحتی صحبت کردیم، امروز قصد داریم درباره خرید مبل اقساطی صحبت نماییم. در فروشگاه آکو مبل ملایر انواع مختلف مبل ها وجود دارد از جمله مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل نئو کلاسیک، مبل استیل، میز غذاخوری و سرویس خواب در آکو مبل ملایر وجود دارد و با دیزاین های مختلفی و چیدمان هایی مشابه اکثر خانه ها چیده شده اند شما با در نظر گرفتن فضای پذیرایی خود می توانید انتخابتان را انجام دهید.

صنعت مبلمان ایران از سابقه درخشانی برخوردار بوده و در کیفیت‌های بسیار بالا به تولید مبلمان منبت کاری شده و استیل و مبلمان راحتی می‌پردازد. بر همین اساس هر استان و شهری بازار مبل مخصوص به خود را دارد. خرید اقساطی مبلمان به صورت آنلاین و حضوری در شهر ملایر امکان‌پذیر بوده تا ساکنین ملایر قادر به استفاده از بهترین و به‌روزترین مبلمان تولیدی باشند.

ملایر پایتخت مبل منبت کاری کشور

پیش از آنکه در خصوص خرید مبل در ملایر صحبت کنیم، بهتر است ابتدا با فعالیت این شهرستان در حوزه صنعت مبل آشنایی پیدا کنید. ملایر را پایتخت مبل و منبت کاری کشور می‌دانند و سابقه درخشانی در این صنعت دارد. از دیگر ویژگی‌های مبل ملایر می‌توان به قدمت صنعت چوب آن اشاره داشت که این موضوع سبب شده تا نجاران و منبت کاران ماهر کشور در این شهر مستقر گردند.

این شهر به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، مناسب برای کاشت درخت گردو است. در نتیجه تجارت گردو و چوب درخت گردو از جمله تجارت‌های ملایر محسوب می‌گردد. بهترین چوب جهت ساخت مبل، چوب درخت گردو است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این، چوب گردو برای منبت کاری نیز بسیار کاربرد دارد. این موضوع که منبت کاری ظریف و کم باشد یا یک منبت کاری حرفه‌ای و پر از نقش، در هر دو صورت چوب گردو بهترین گزینه خواهد بود.

خرید اقساطی مبلمان به صورت آنلاین و حضوری

برای هر دکوراسیونی مبلمان جزو لوازم ضروری به شمار می‌رود و با در نظر داشتن هزینه‌های بالا خرید آن کمی دشوار است. امروزه با در نظر داشتن هزینه‌های سنگین خرید لوازم منزل، یکی از نگرانی‌های مردم تهیه این لوازم است. در شرایط فعلی به دلیل وجود نوسانات شدید قیمتی امکان دارد برخی از فروشندگان فروش اقساطی را برای اجناس خود در نظر نگیرند. ولی با خرید مبل در ملایر حتی با وجود نوسانات می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خرید مبل اقساطی داشته باشید.

خرید مبلمان به صورت نقدی

علاوه بر خرید اقساطی مبلمان به صورت آنلاین و حضوری شرایط برای خرید نقدی مبلمان نیز هم به صورت حضوری و هم اینترنتی قابل انجام است. جهت خرید مبل ملایر ابتدا بایستی طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از نهایی شدن رنگ و پارچه مبلمان، سفارش خود را ثبت نمایید. در روش نقدی پس از ثبت مشخصات کامل و دقیق خود و مشخصات مبل انتخابی در فاکتور، به منظور ثبت سفارش و آغاز کار بایستی نصف مبلغ فاکتور پرداخت شود و مابقی مبلغ هم به هنگام تحویل سفارش پرداخت می‌گردد.

 در خرید نقدی این امکان را نیز خواهید داشت که در صورت عدم توان پرداخت نصف مبلغ فاکتور تا ۳۰ درصد مبلغ هم قابل قبول است. مدت زمانی که جهت آماده‌سازی سفارش به طول می‌انجامد حداقل 30 روز کاری است که طی این مدت امکان تسویه کل مبلغ فاکتور را خواهید داشت.

خرید مبل به صورت غیر حضوری

در دنیای امروزی اغلب افراد به دلیل وجود مشغله‌های کاری و عدم وقت کافی به منظور خرید حضوری، تمامی خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید اینترنتی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. به منظور خرید اینترنتی مبلمان از ملایر  می‌توانید به وب سایت و یا صفحه اینستاگرامی شرکت تولیدی مورد نظر خود مراجعه نموده و با مشاهده کلیه نمونه کارها، گزینه متناسب با سلیقه و بودجه خود را انتخاب نمایید و از طریق کارشناسان فروش آن شرکت راهنمایی بیشتری دریافت کنید.

https://www.akomobl.com/wp-content/uploads/2023/01/classic-low.jpg

در خرید اقساطی مبلمان به صورت آنلاین و حضوری این امکان را خواهید داشت تا از چندین فروشگاه دیدن نمایید و با مشاهده نزدیک از نمونه کارها انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. لازم به ذکر است که جهت خرید غیر حضوری بایستی حتما به سایت‌های معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید.

خرید مبلمان به صورت حضوری

نمایشگاه آکو با مدیریت زرینی واقع در شهرستان ملایر است که سابقه درخشانی در جهت تولید مبلمان دارد. جهت خرید اقساطی مبلمان به صورت آنلاین و حضوری و بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به آدرس درج شده در سایت فروشگاه مراجعه نمایید و با مشاهده نمونه کارهای متنوع از نزدیک خرید خود را انجام دهید. از جمله مزایای خرید حضوری مشاهده محصول از نزدیک است که علاوه بر این، انتخاب رنگ و پارچه هم بهتر صورت می‌پذیرد.

 جهت خرید حضوری خواهید توانست از طریق وب سایت ما و ارتباط با کارشناسان فروش نشانی دقیق و یا لوکیشن دریافت نمایید.

خرید اقساطی مبلمان به صورت آنلاین و حضوری

در این مطلب در خصوص خرید مبل اقساطی به صورت آنلاین و حضوری در شهر ملایر سخن گفتیم. از جمله نمایشگاه‌هایی که می‌توانید خرید اقساطی داشته باشید، آکو مبل ملایر است. این نمایشگاه بهترین و لوکس‌ترین مبل‌ها، غذاخوری‌ها و سرویس خواب‌ها را با نازل‌ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد. برای دیدن نمونه محصولات این نمایشگاه می‌توانید به سایت این فروشگاه و یا اینستاگرام و آپارات این مجموعه مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *