دانستی مبل

قيمت مبل سلطنتی

قیمت مبل سلطنتی - آکو مبل ملایر

در مقاله گذشته آکو مبل ملایر درباره مهم ترین نکات در مورد شستشوی مبل صحبت کردیم، امروز قصد داریم درباره قیمت مبل سلطنتی صحبت نماییم. در فروشگاه آکو مبل ملایر انواع مختلف مبل ها وجود دارد از جمله مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل نئو کلاسیک، مبل استیل، میز غذاخوری و سرویس خواب در آکو مبل ملایر وجود دارد و با دیزاین های مختلفی و چیدمان هایی مشابه اکثر خانه ها چیده شده اند شما با در نظر گرفتن فضای پذیرایی خود می توانید انتخابتان را انجام دهید.

مبل سلطنتی زیبایی، وقار و شکوه بسیاری دارد و نظر همه افراد را به خود جلب می‌کند. قیمت و هزینه‌ای که برای خرید مبل لازم است پرداخت شود هنگام خرید مبل محدود کننده انتخاب است. قيمت مبل سلطنتي نسبت به دیگر مبل‌ها از جمله مبل‌های پلیمری و یا راحتی بالاتر است. اما علت این تفاوت قیمت در چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است در ابتدا با این مبل بیشتر آشنا شوید.

مبل سلطنتی چیست؟

یکی از انواع طرح‌های مبلمان، مبل سلطنتی است، به این نوع مبلمان مبل استیل نیز گفته می‌شود. نام این مبل بالا بودن قيمت مبل سلطنتي نشان می‌دهد. این مبل‌ها عموما در گذشته برای اشراف ساخته می‌شد و به مرور زمان نام سلطنتی را به خود گرفت. مبل سلطنتی دارای ظاهری بسیار زیبا هستند و برای فضاهای بزرگ و رسمی مناسب‌اند.

مبل‌های استیل یا سلطنتی در دو حالت ۷ و ۹ نفره تولید می‌شوند و به ست‌های ۷ نفره نیمه استیل هم گفته می‌شود. قیمت ست‌های نیمه استیل پایین‌تر از ست‌های ۹ نفره است.

ویژگی‌های مبل سلطنتی

ویژگی‌های مبل سلطنتی بر قیمت آن تاثیر گذار است. از جمله ویژگی‌های این مبل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از چوب با کیفیت
  • منبت کاری
  • دارا بودن تاج
  • ارتفاع بلند پشتی
  • وزن سنگین
  • طراحی ظاهری تشریفاتی
  • استفاده از پارچه‌ها و رویه‌هایی گران

مبل‌های سلطنتی از چوب‌های با کیفیتی ساخته می‌شوند تا امکان منبت کاری روی آنها ایجاد شود و همچنین کیفیت و طول عمر بالایی پیدا کنند. بنابراین قیمت چوب به ‌کار رفته در این مبل‌ها بالا می‌رود و در نهایت قيمت مبل سلطنتي افزایش می‌یابد.

در کنار چوب در ساخت این مبل‌ها از متریال درجه یکی هم استفاده می‌شود. فوم و ابر به کار رفته در آن هم کیفیت بالایی دارد. رویه یک مبل سلطنتی یک رویه اشرافی و لوکس است و طرح، رنگ و جنس آن باید متناسب با نوع طراحی مبل باشد. قیمت رویه‌های مناسب برای مبل استیل هم از رویه‌های مناسب برای مبل‌های راحتی بیشتر است و در نهایت تمامی این موارد موجب می‌شود که قیمت نهایی مبل استیل یا سلطنتی تعیین شود.

بررسی قيمت مبل سلطنتي

اگر قصد تغییر دکوراسیون و مبلمان‌تان را دارید احتمالا تصمیم گرفته‌اید در اینترنت و یا به صورت حضوری با گشتن در مغازه‌ها قیمت‌ها را بررسی کنید و اطلاعاتی درباره قيمت مبل سلطنتي به دست آورید. عوامل مختلفی می‌تواند در قیمت یک مبل تاثیر بگذارد و بهتر است این عوامل را بشناسید تا خرید مطمئن‌تری را تجربه کنید.

قیمت چوب مبل سلطنتی

چوب به کار رفته در مبل می‌تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد. برای تولید مبل‌های سلطنتی از چوب درجه یک باید استفاده شود و معمولا از چوب گردو، راش و سفید استفاده می‌شود.

منبت کاری مبل سلطنتی

منبت کاری یک هنر اصیل ایرانی است و می‌تواند به صورت دستی و یا ماشینی(دستگاه CNC) انجام شود و اگر به صورت دستی انجام شود قیمت و ارزش آن بسیار بیشتر است. البته مبل‌هایی که با دستگاه CNC منبت کاری شده‌اند، فاقد عیب و نقصی هستند و تمامی منبت‌ کار‌ی‌ها دارای سایز و شکل یکسانی هستند. این در حالی است که هنگام منبت کاری با دست تفاوت‌های کمی در تکرار اشکال ایجاد می‌شود.

 مبل‌های سلطنتی دارای منبت کاری نسبتا زیادی هستند. این منبت کاری مبل را لوکس و شیک می‌کند و آن را برای قرار گرفتن در یک فضای رسمی مناسب می‌کند.

تاج مبل سلطنتی

مبل‌های سلطنتی دارای پشتی بلندتری نسبت به دیگر مدل‌ها هستند و به آن تاج مبل گفته می‌شود که معمولا دارای منبت کاری نیز است. تاج از چوب تشکیل شده و اندازه و طرح آن بر قيمت مبل سلطنتي اثر می‌گذارد.

جنس و قیمت رویه عامل مهم در قيمت مبل سلطنتي

رویه آخرین بخش از کار است و یک مبل را تکمیل می‌کند. قیمت رویه هم می‌تواند بر قیمت نهایی مبل استیل تاثیر بگذارد. شما قصد خرید یک مبل سلطنتی و رسمی را دارید و نمی‌توان روی یک مبل سلطنتی و گران قیمت یک پارچه ساده و ارزان قیمت را قرار داد.

https://www.akomobl.com/wp-content/uploads/2023/02/stil2.jpg

رویه مناسب برای مبل سلطنتی دارای کیفیت بالا، طرح‌دار و درخشان است و قیمت بالایی هم دارد. بهترین انتخاب رویه مبل سلطنتی، انتخاب رویه طراحی شده است و شما می‌توانید از بین رنگ‌های موجود که فروشنده در هنگام خرید مبل در ملایر به شما نشان می‌دهد یکی را انتخاب کنید.

متریال مورد استفاده در مبل سلطنتی

متریال استفاده در ساخت مبلمان نیز بر قيمت مبل سلطنتي تاثیر می‌گذارد. در ساخت مبل‌های سلطنتی از متریال با کیفیت بالا استفاده می‌شود. به طور معمول در این مبلمان از فوم سرد که دارای کیفیت بالاتری نسبت به فوم گرم است، استفاده می‌شود. فوم سرد خاصیت ارتجاعی بسیار بیشتری دارد و سریعا به حالت اول خود برمی‌گردد. به جای فوم می‌توان از اسفنج هم استفاده کرد و آن هم از نظر کیفیت موارد مختلفی را دارد. به طور کلی مبل‌هایی که در ساخت آنها از فوم سرد استفاده شده است دارای قیمت بالاتری هستند. هنگام خرید مبل در ملایر حتما از فروشنده بپرسید که متریال مصرفی مبل چیست و کیفیت آن چگونه است؟

قیمت مبل سلطنتی چقدر است؟

قیمت مبل‌های استیل و سلطنتی از ۲۰ میلیون تومان تا بالای ۱۰۰ میلیون تومان متفاوت است و عوامل مختلفی که در بالا بیان شد عامل این تفاوت قیمت است.

قیمت مبل سلطنتی ارزان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن پلیمرها، این ماده جادویی جایگزین بسیاری از مواد طبیعی شده است و هزینه‌های تولید را کاهش داده است. امروزه مبل‌هایی با مواد پلیمری ساخته می‌شود که بسیار شبیه به چوب‌هایی با کیفیت بالا هستند، اما قیمت نهایی آنها پایین‌تر است.

اگر به دنبال ارزان‌ترین قيمت مبل سلطنتي هستید، می‌توانید نگاهی به مبل‌های پلیمری یا پلی استری بیندازید. این مبل‌ها دارای کیفیت بالا، دوام بالا، وزن کمتر و طراحی منظم‌تری هستند. البته پلیمر هرگز نمی‌تواند جای چوب باکیفیت گردو را بگیرد اما متناسب با قیمت آن کاربرد بسیار خوبی دارد.

خرید مبل سلطنتي از ملایر

مبل استیل یا سلطنتی شیک‌ترین و رسمی‌ترین مدل مبلمان است و زیبایی و شکوه بی‌نهایتی دارد. قیمت مبل سلطنتی نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر است و علت آن هم میزان چوب استفاده شده، نوع طراحی، متریال ساخت و مواردی دیگر است. شما می‌توانید در نمایشگاه آکو مبل ملایر با مدیریت زرینی مبل‌های استیل و سلطنتی را مشاهده و قیمت آنها را بررسی کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *