دانستی مبل

خرید حرفه‌ای مبل با راهنمای خرید مبلمان راحتی

راهنمای خرید مبل راحتی - آکو مبل ملایر

در مقاله گذشته آکو مبل ملایر درباره راهنمای قیمت مبل سلطنتی صحبت کردیم، امروز قصد داریم درباره خرید مبل راحتی از ملایر صحبت نماییم. در فروشگاه آکو مبل ملایر انواع مختلف مبل ها وجود دارد از جمله مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل نئو کلاسیک، مبل استیل، میز غذاخوری و سرویس خواب در آکو مبل ملایر وجود دارد و با دیزاین های مختلفی و چیدمان هایی مشابه اکثر خانه ها چیده شده اند شما با در نظر گرفتن فضای پذیرایی خود می توانید انتخابتان را انجام دهید.

آرامش و راحتی در فضای منزل از مسائل مهمی است که ارتباط مستقیمی با نوع مبلمان استفاده شده در آن دارد. راهنمای خرید مبلمان راحتی به شما کمک می‌کند تا در انتخاب و خرید حرفه‌ای مبلمان منزل خود موفق‌تر عمل نمایید. مبلمان از لوازم بسیار مهم در منزل و حتی محل کار محسوب می‌شود که ضمن راحتی و زیبایی باید به دوام و کیفیت آن نیز توجه شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از موارد بسیار مهم در خرید مبلمان راحتی بپردازیم تا برای خرید مبل در ملایر و دیگر شهرها اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

مبل راحتی متناسب با سبک دکوراسیون

طبق راهنمای خرید مبلمان راحتی حتماً به سبک، رنگ و مدل لوازم اصلی منزل همانند پرده، وسایل دکوری، فرش و غیره توجه نمایید. تطابق میان سبک دکوراسیون و مبلمان به زیبایی هرچه بیشتر فضای منزل شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال اگر دکوراسیون منزل شما سلطنتی و یا کلاسیک است نباید به دنبال مبلمان مدرن و راحتی باشید. البته شما می‌توانید با مجزا کردن فضای پذیرایی و نشیمن، سبک جداگانه‌ای را برای هر یک در نظر بگیرید. بدون شک تماشا کردن تلویزیون بر روی مبلمان راحتی بسیار لذت‌بخش‌تر از قرار گرفتن بر روی مبل‌های استیل خواهد بود.

در نظر گرفتن متراژ منزل جهت خرید مبلمان راحتی

از موارد مهم برای خرید و انتخاب مبلمان راحتی ابعاد و اندازه آن بوده که باید متناسب با متراژ خانه باشد. چنانچه فضای منزل شما گسترده و دلباز است برای انتخاب مبلمان و نحوه چیدمان آن جای نگرانی وجود ندارد، اما برای فضاهای کوچک و نقلی بهتر است از مبلمان راحتی استفاده کنید که پشتی آن کوتاه باشد. بدین ‌ترتیب سقف منزل بلندتر به نظر رسیده و فضای خانه را دلبازتر نشان می‌دهد.

https://www.akomobl.com/wp-content/uploads/2023/01/rahati2.jpg

رنگ مبلمان راحتی

باید پذیرفت که انتخاب درست رنگ‌ها باعث می‌شود تا خانه حال و هوایی گرم و دلنشین‌تر داشته باشد. همچنین بالعکس نیز انتخاب رنگ‌های نادرست فضای خانه را سرد می‌نماید، از این‌رو نقش رنگ‌ها را در دکوراسیون منزل خود دست کم نگیرید. راهنمای خرید مبلمان راحتی به شما یادآور می‌شود تا رنگ مبلمان خود را از بین رنگ‌های گرم و جذاب انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید از برخی مبلمان راحتی به صورت چند رنگ نیز بهره ببرید. به عنوان مثال مبل سه نفره را به رنگ صورتی روشن و مبل‌های تک نفره را بنفش انتخاب نمایید. بدین‌ ترتیب حال و هوای منزل شما بسیار شاد و دل‌انگیز خواهد شد. البته چنانچه در منزل حیوان خانگی و یا بچه‌های کوچک حضور دارند مبلمان راحتی با رنگ‌های روشن چندان توصیه نمی‌شود.

توجه به استحکام مبلمان راحتی

مبلمان از پر استفاده‌ترین لوازم در هر خانه‌ای به شمار می‌آید، از این‌رو توجه به استحکام آن در زمان خرید بسیار مهم است. بر اساس راهنمای خرید مبلمان راحتی سه قسمت اصلی در هر مبلمانی به بدنه، فوم مصرفی و روکش آن اختصاص دارد.

  • کلاف مبلمان چنانچه از متریال چوب باشد از استقامت بیشتری نسبت به سایر متریال‌ها برخوردار خواهد بود. در میان چوب‌هایی که برای مبلمان استفاده می‌شود چوب گردو از بهترین چوب‌ها محسوب شده که قیمتی مناسب نیز دارد. همچنین نحوه ساخت و توازن بدنه مبلمان نیز نقش مهمی در راحتی آن دارد. هرچه میزان استفاده از چوب در بدنه مبلمان کمتر باشد، راحتی و آرامش بیشتری را در هنگام استفاده به همراه خواهد داشت.
  • نوع فوم مصرفی در مبلمان نیز بسیار مهم است. چنانچه از فوم با کیفیت و مقاوم در ساخت مبل استفاده شده باشد، کیفیت و ظاهر مبلمان راحتی به مرور زمان دچار تغییر و حالت دفرمه نخواهد شد. چنانچه می‌خواهید کیفیت فوم مبل را امتحان نمایید بهتر است اندکی روی آن نشسته و سپس بلند شوید. اگر نشیمنگاه مبل بعد از مدت کوتاهی به شکل قبلی خود برگردد نشان‌دهنده کیفیت بالای فوم استفاده شده در آن خواهد بود. همچنین مبلمان با فوم مرغوب و درجه یک هنگام شستشو نیز همچنان ظاهر و کیفیت خود را حفظ می‌نماید.
  • پارچه و روکش مبلمان از مهم‌ترین بخش‌های هر مبلی محسوب می‌شود که در زیبایی و جلوه آن تاثیر مستقیم دارد. بنابراین بر اساس راهنمای خرید مبلمان راحتی حتماً به کیفیت پارچه مبلمان و همچنین رنگ آن توجه نمایید. یک روکش با کیفیت و بادوام در برابر شستشو و یا خراش به راحتی و دچار پوسیدگی و یا پارگی نمی‌گردد. از آنجا که مبلمان راحتی در مقایسه با سایر مبلمان در بازار از نظر پارچه استفاده شده دارای ظرافت بیشتری بوده بهتر است در حفظ و نگهداری آن تلاش نمایید.

جمع‌بندی راهنمای خرید مبلمان راحتی

بر اساس مواردی که در رابطه با خرید و انتخاب مبلمان راحتی اشاره شد دریافتیم که چگونه مبلمان مناسب و مطابق با دکوراسیون منزل خود را خریداری نماییم. شما می‌توانید برای خرید مبل در ملایر با کیفیت و زیبایی هرچه بیشتر از نمایشگاه آکو مبل ملایر با مدیریت زرینی و همچنین سایت اینترنتی این مجموعه دیدن نمایید. در نمایشگاه فوق انواع مبلمان مرغوب در مدل‌ها و طرح‌های بسیار شیک با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *