دانستی مبل

معرفی بهترین روش‌های شستشویی مبلمان

مهم ترین نکات در مورد شستشوی مبل - آکو مبل ملایر

در مقاله گذشته آکو مبل ملایر درباره مهم ترین نکات در مورد نگهداری مبل صحبت کردیم، امروز قصد داریم درباره معرفی بهترین روش‌های شستشویی مبلمان صحبت نماییم. در فروشگاه آکو مبل ملایر انواع مختلف مبل ها وجود دارد از جمله مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل نئو کلاسیک، مبل استیل، میز غذاخوری و سرویس خواب در آکو مبل ملایر وجود دارد و با دیزاین های مختلفی و چیدمان هایی مشابه اکثر خانه ها چیده شده اند شما با در نظر گرفتن فضای پذیرایی خود می توانید انتخابتان را انجام دهید.

شستشویی مبلمان یا خدمات شستشوی مبلمان به ارائه خدمات شستشوی انواع مبلمان با استفاده از دستگاه‌های مدرن و به روش‌های مختلف گفته می‌شود. به طوری که به کیفیت مبلمان آسیبی وارد نکرده و بدون نیاز به جابه‌جایی مبلمان، نظافت مبلمان را انجام می‌دهد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، نظافت منزل، فرش و مبلمان، دوباره شروع می‌شود. برخی از کارها مانند نظافت مبلمان، به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارند. زیرا بافت و جنس مبلمان متفاوت است و در صورت بی‌دقتی در شستشوی، ممکن است آسیب ببیند.

امروزه از روش‌های جدیدی برای نظافت مبلمان استفاده می‌شود. یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از دستگاه خشکشویی مبلمان است. در ادامه با این روش شستشو، بیشتر آشنا خواهیم شد.

روش‌های شستشوی مبل با دستگاه

از روش‌های مدرن شستشوی انواع مبلمان، شستشو با دستگاه وکیوم و روش خشکشویی است. در این روش، کار شستشو و خشک کردن مبلمان، تقریبا به صورت همزمان انجام می‌شود، به طوری که زمان و هزینه شستشو را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

دستگاه مخصوص خدمات شستشویی مبلمان، یک دستگاه کوچک است که به راحتی روی سطح پارچه‌ای مبلمان کشیده می‌شود. آب و مواد شوینده، داخل مخزن این دستگاه قرار گرفته و با کشیدن دستگاه روی مبلمان، به راحتی کار نظافت و شستشوی مبل انجام می‌شود.

تفاوت در شستشوی انواع مبلمان

همانطور که در بخش‌های قبل نیز به آن اشاره کردیم، جنس و نوع پارچه‌ی مبلمان، در انتخاب روش شستشوی مبل موثر است. هر چقدر کیفیت پارچه‌ی به کار رفته در تولید مبلمان و روش دوخت آن، با کیفیت‌تر باشد، شستشوی مبلمان راحت‌تر خواهد بود. در برخی مواقع، کیفیت مبلمان بسیار پایین است و ممکن است با شستشوی مبلمان، به مبل آسیب وارد شود. حتما در خرید مبلمان به کیفیت بالای آن توجه داشته باشید. زیرا با گذشت زمان، مبلمان به نظافت مداوم نیاز خواهند داشت. پس اگر می‌خواهید مبلمان منزل شما بعد از بارها شستشو و نظافت، مانند روز اول نو و لوکس باشد، حتما به کیفیت مبلمان دقت کنید.

شستشوی مبلمان در منزل

برخی از افراد ترجیح می‌دهند، خودشان مبلمان منزل را تمیز کنند. گرچه ممکن است نتیجه نهایی به اندازه استفاده از خدمات شستشویی مبلمان، رضایت بخش نباشد. اما با این وجود، آشنایی با روش‌های نظافت مبلمان در منزل، خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه، بهترین روش تمیز کردن مبل در منزل را معرفی خواهیم کرد.

ابتدا گرد و خاک موجود روی مبلمان را با جاروبرقی تمیز کنید. سپس یک برس نرم روی پارچه مبلمان بکشید. سطوح غیر پارچه‌ای مبلمان مانند سطوح چوبی و فلزی مبل‌ها را تمیز کنید. از شامپو فرش‌های غیر شیمیایی و محلول‌های شوینده بر پایه‌ی آب استفاده کنید. در ابتدای کار بهتر است بخش کوچکی از مبلمان را برای تست نظافت، امتحان کنید و اگر موثر بود، می‌توانید کار نظافت را ادامه دهید.

https://www.akomobl.com/wp-content/uploads/2023/02/stil2.jpg

یکی از بهترین روش‌های نظافت مبل، استفاده از دستگاه بخارشو خانگی است. در انتهای نظافت مبلمان می‌توانید از تثبیت کننده‌های رنگ و جنس پارچه نیز استفاده کنید. سپس اجازه دهید سطح پارچه‌ای مبلمان کاملا خشک شود.

شستشویی مبلمان لوکس

برخی از مبلمان مانند مبلمان لوکس، نسبت به مواد شوینده بسیار حساس هستند. در خدمات شستشویی مبلمان، معمولا برای نظافت مبلمان زربافت و ابریشمی از دستگاه‌ها و مواد شوینده خاصی استفاده می‌شود تا آسیبی به مبل وارد نشود. هزینه‌ی شستشوی مبلمان‌ لوکس نیز نسبت به سایر مدل‌ها، بیشتر است.

قیمت خدمات شستشوی مبل

هزینه و نرخ استفاده از خدمات شستشوی مبلمان با توجه به تعداد مبلمان، ابعاد، جنس و مدل مبلمان تعیین می‌شود. برخی از مبلمان به نظافت بیشتری نیاز دارند و برخی دیگر به دلیل ظرافت و نوع پارچه، به مواد شوینده خاصی نیاز دارند. بنابراین روش شستشوی هر مبلمان متفاوت است که باعث می‌شود معیارهای خاصی را در محاسبه‌ی قیمت لحاظ کرد. خدمات شستشویی مبلمان، یک کار تخصصی است و نیاز به افراد ماهری دارد تا کیفیت بالای کار را تضمین کند.

خرید انواع مبلمان کلاسیک، مدرن و سلطنتی

اگر به دنبال خرید مبلمان با کیفیت هستید، و یا می‌خواهید مدل‌های قدیمی مبلمان را با مدل‌های جدید، تعویض کنید. حتما به جنس و کیفیت مبلمان، دقت کنید. خرید مبلمان از نمایندگی‌های معتبر، مزایای بسیاری دارد. کیفیت بالا و گارانتی محصول، از ویژگی‌های مبلمان درجه یک است. خرید مبل در ملایر و از نمایشگاه آکو مبل، یکی از راه‌های خرید مبلمان باکیفیت است.

برای خرید انواع مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان استیل، انواع سرویس خواب و…  و برای استفاده از تخفیفات ویژه و حراج‌های فصلی فوق العاده، می‌توانید از مرکز مبلمان و سرویس خواب ملایر دیدن کنید.

تضمین اصالت کالا، تضمین کیفیت کالا، پشتیبانی سریع و قدرتمند و ارسال سفارشات به سراسر کشور، از ویژگی‌های این نمایشگاه مبلمان است.

برای خرید مبل در ملایر می‌توانید به صورت حضوری به نمایشگاه آکو مبل ملایر با مدیریت زرینی، مراجعه کرده و یا از طریق وبسایت اینترنتی، مدل‌های مختلف مبلمان را مشاهده فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه سفارش محصول، با شماره تلفن‌های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *